My Travel 24
Наш адрес
36000 Полтава,
ул. Героїв-Чернобильців 2,
офіс 1
Время работы офиса
Пн - Пт: з 10.00 до 19.00
Сб: з 11.00 до 16.00
Нед: вихідний
12.02.2019

Домінікана не падає в ціні, але попитом користується


Мінімальна вартість пакетної екскурсії прямим рейсом до Домініканської Республіки станом на понеділок 4 лютого стартує від 70500 гривень на двох (і навіть не за лютий, а з вильотом на початку березня). Вартість турів на наступні дати значно вище, але при цьому рейси закриті добре: судячи з онлайн-монітора Anex Tour, основна частина місць для вильотів 13 і 23 лютого вже продана. Є глибина продажів і на рейс МАУ, який завантажується Travel Professional Group та іншими туроператорами: місць для вильоту 7 лютого немає, поодинокі місця залишаються на наступну дату - 18 лютого. Про mastertura.com.ua розповіли в туркомпанії.

 

Слід зазначити, що хороша динаміка продажів в Домініканській Республіці спостерігалася в середині січня. У лютому, як правило, продажі починають провисати, але поки цього не сталося. У чому причина тривалої високої популярності такого дорогого екзотичного місця призначення? Анна Папуша, керівник відділу продуктів та бронювання Європи, екзотики та карибського TPG, зазначає, що високий попит і глибина продажів обумовлені хорошими результатами раннього бронювання. А також про те, що опція з прямим рейсом зазвичай виходить на 200-300 доларів дешевше, ніж на регулярних рейсах інших авіакомпаній (серед яких, до речі, прямих рейсів немає). "Хоча все ж основна маса туристів отримують тури ближче до вильоту. Мабуть, сподіваючись, що ціна все одно піде вниз. Але є і запити на глибину, в тому числі не тільки на березень, але і на квітень і травень», - зазначає співрозмовник.

 

За словами директора «Турастицької шапки» Олександра Оліфіренка, правильна маркетингова стратегія обох туроператорів зіграла свою роль в тому, що напрямок «постріл» зіграв добре спланову маркетингову стратегію обох туроператорів, що дало позитивний ефект. Експерт звертає увагу на те, що і Anex Tour, і TPG мають сильні торгові мережі, які в першу чергу і перенаправляють запити на відпочинок, в тому числі і в Домініканській Республіці. "Крім того, один з гравців забезпечив агентства, що продають цей напрямок з високою комісією, досягнувши до 14%. Це заохочувало продажі і дозволялося агентствам бути більш гнучкими з точки зору знижок. Не забуваймо про акційні ціни, які також привернули увагу туристів», – каже Олександр Оліфіренко.